czwartek, 3 marca 2011

Trochę śmiechu!!

     Ona: Cześć!

On: No nareszcie, juz Tak długo czekam!

Ona: Mozé chcesz, żebym poszła?

On: Nie! Co ci przyszło do Głowy?

Ona: Kochasz mnie?

On: Oczywiście o każdej porze Dnia i Nocy!

Ona:  zdradziłeś mnie kiedys?

On: Nie! Nigdy! Pytasz Dlaczego?

Ona: Chcesz pocałować Mnie?

On: Tak, i za każdym styczne Przy każdej okazji!

Ona:kiedykolwiek uderzył byś Mnie?

On: Zwariowałaś? Przecież wiesz, Jaki jestem!

Ona:Mogę ci zaufać?

On: Tak ...

Ona: Kochanie ...

Siedem Lat po ślubie:

Czytajcie Od dołu W górę.



Pani na lekcji odpytywała kolegę Jasia. Potem przyszła kolej na niego. Kolega powiedział do Jasia:
- Odpowiedź na 1 pytanie to 1939 rok, na 2 to Adolf Hitler a na 3 naukowcy tego nie stwierdzili. Więc pani pyta Jasia:
- W którym roku się urodziłeś?
- W 1939- odpowiada Jasiu.
- Jak nazywa się twój ojciec?
- Adolf Hitler - rzekł.
- Czy ty masz mózg?
- Naukowcy tego nie stwierdzili.



Trwa II Wojna Światowa.
Grupa Polaków uciekająca przed Hitlerem schowała się w pustej studni.
Gdy Hitler po chwili dotarł do studni nachylił się i powiedział:
- Halo
A grupa uciekinierów udająca echo:
- Halo, Halo
Hitler:
- A może uciekli do lasu?
Grupa:
- A może uciekli do lasu, do lasu
Hitler:
- A może są w studni?
Grupa:
- A może są w studni, w studni
Hitler:
- A może wrzucę tam granat.
Grupa:
- A może uciekli do lasu, do lasu



Potem dodam więcej..
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz