środa, 5 stycznia 2011

Stardoll Zobaczcie to!!

1.co wiecie o stardoll..
Ja wiem ze tam mozna spedzac czas na modzie,Poznawac Przyjaciolkiciolki\ciele,zostawac CoverGirl i inne!!
Kazdy tez na Stardoll chcial by byc CovegGirl.
Wiec jak prosza "Zaglosuj na mnie CoverGirl.
To powiedz tak co za problem..
Wkoncu wy tez chcecie byc CG!!..
Wy tez prosicie '"Zaglosuj na mnie CG".
Nie raz ktos z was mnie poprosil!!
A co bylo by wam smutno jak by ktos powiedzial
"Nie nie zaglosuje" Napewno bylo by wam smutno ja to wiem i wy tez!!
Wiec jak ktos was pioprosi to nie mowcie odrazu"NIE"!.
Nie Mosicie mowic NIE Poprostu powiedzcie "Okey zobacze i ocenie ale nie obiesuje ze 5\5".


                A teraz jedno pytanie !
Czy jak ktos kiedys was poiprosil to powiedzieliscie "Nie" 
Szczeze Prosze!!
Ja zawsze jakos mowie "Okey zobacze".
Nie mosicie dawac 5\5 wkoncu jak wam sie podoba bo to wy oddajecie glos!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz